wyszukiwanie zaawansowane
» Regulamin

Kontakt

  • AGRO-KRAFT S.C.
    NIP: 8111522740
  • E-mail:sklep@krawiec.com.pl
  • Telefon486764922
    486762937
  • Fax486764315
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek-piątek 7.00 - 18.00, w soboty 7.00 - 15.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Agro-Kraft
Postanowienia ogólne:
1. Właścicielem sklepu  umożliwiającego sprzedaż za pośrednictwem Internetu jest firma:
"AGRO-KRAFT”S.C.ANDRZEJ WŁOSZCZAK,JUSTYNA KRAWIEC
UL.DOKTORA PERZYNY 96  26-700 ZWOLEŃ
woj. Mazowieckie
tel.: 48 6764922
fax: 48 6764315
NIP: 811-15-22-740
REGON: 670222380
zwana dalej Sprzedawcą (w skrócie AGRO-KRAFT)
Nr konta bankowego:
PKO BP S.A.Oddział Zwoleń 75 1020 4317 0000 5402 0021 5236
2. Informacje dotyczące zamówień i szczegółów transakcji udostępniane są Użytkownikom poprzez:
Kontakt telefoniczny - w godzinach pracy sklepu, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00 oraz w soboty w godzinach od 7:00 do 15:00 pod numerem telefonu 48 676 49 22
Kontakt drogą elektroniczną - dostępność: 24 godziny na dobę pod adresem ;sklep@krawiec.com.pl
3. Użytkownikiem sklepu AGRO-KRAFT, zwanym dalej Klientem, może być zarówno osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub przedsiębiorca.
4. Warunkiem przeprowadzenia transakcji sprzedaży jest zapoznanie się i akceptacja przez Klienta Regulaminu oraz pozostałych warunków sprzedaży.
Produkty sprzedawane w sklepie i promocje:
1. Przedmiotem transakcji są produkty oferowane w sklepie AGRO-KRAFT oznaczone jako “dostępne” w czasie dokonywania zakupu. W przypadku towarów oznaczonych statusem “na zamówienie” lub "brak towaru", zamówienia realizowane są po telefonicznym uzgodnieniu ceny i ustaleniu dostępności z Klientem.
2. Czas trwania promocji uzależniony jest od podanego na stronie terminu lub do wyczerpania zapasów na magazynie.
Procedura składania i realizacja zamówień:
1. Zasadniczym warunkiem realizacji zamówienia produktów dodawanych do “Koszyka” jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia dostępnego na stronie systemu.
2. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą przyjmowane do realizacji.
3. Podane w trakcie składania zamówienia dane osobowe klienta będą wykorzystane do realizacji składanego zamówienia.
4. Zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę.
5. Każde złożone zamówienie jest potwierdzane przez Sprzedawcę drogą elektroniczną w postaci wiadomości e-mail wysyłanej na podany przez Klienta adres. Potwierdzająca wiadomość e-mail zawiera nazwę, rodzaj i ilość zamówionego produktu, jego cenę jednostkową, łączną oraz koszty przesyłki. Potwierdzenie zawiera również przybliżona datę realizacji dostawy zależną od dostępności produktów w magazynie. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w przesłanych przez Klienta danych kontaktowych, obowiązkiem Klienta jest jak najszybsze powiadomienie o tym Sprzedawcy drogą mailową lub telefoniczną.
6. Klientowi przysługuje prawo do dokonania zmiany w składanym zamówieniu pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze przyjęte do realizacji.
7. Koszty związane ze zmianą zamówienia po wysłaniu zamówienia ponosi Klient.
8. Klient ma prawo do wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówień. Koszty dostawy uzależnione są od sposobu dostawy, ilości oraz wagi zamówionych produktów.
9. Sklep AGRO-KRAFT prowadzi sprzedaż wysyłkową jednak do momentu ustalenia z klientem metody dostawy, domyślnie towar podlega odbiorowi osobistemu.
10. Zamówienia kompletowane są:
w przypadku złożenia zamówienia do godziny 11:00: w dniach pracy AGRO-KRAFT, tego samego dnia roboczego z wyjątkiem sobót,
w przypadku złożenia zamówienia po godzinie 11:00: następnego dnia roboczego w godzinach pracy  AGRO-KRAFT,
w przypadku braku towarów na magazynie: po telefonicznym uzgodnieniu terminu dostawy z Klientem,
o możliwym przedłużeniu terminu realizacji lub braku możliwości zrealizowania zamówienia Klient jest powiadamiany przez Sprzedawcę telefonicznie.

 
Ceny i warunki płatności:
1. Ceny produktów dostępnych w sklepie AGRO-KRAFT są podane w złotych polskich brutto (z uwzględnieniem podatku VAT)
2. Cena wyświetlana na stronie sklepu internetowego obok produktu jest ceną jednostkową, tzn. dotyczy jednego opakowania produktu z wyjątkiem panewek korbowodowych gdzie cena dotyczy jednej sztuki półpanewki.
3. Ceny nie obejmują koszty dostawy, które są pokrywane przez Klienta.
4. Wyświetlane na stronie sklepu ceny są wiążące w momencie dokonywania zamówienia.
5. Informacje dotyczące wartości zamówionych produktów oraz kosztów dostawy widoczne są w panelu “Koszyk” na stronie internetowej sklepu oraz dodatkowo przesyłane są na adres e-mail Klienta w potwierdzeniu, po dokonaniu zamówienia.
6. Koszty dostawy odnoszą się do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i są uzależnione od formy dostawy wybranej przez Klienta.
7. Oferowane formy płatności:
przedpłata na konto bankowe Sprzedawcy (przelew elektroniczny i przelew tradycyjny) Nr konta bankowego:  PKO BP S.A.Oddział Zwoleń 75 1020 4317 0000 5402 0021 5236
gotówka: zapłata dokonywana jest w przy odbiorze osobistym w sklepie AGRO-KRAFT pod adresem:ul.Doktora Perzyny 96 26-700 Zwoleń 
 gotówka:zapłata dokonywana kurierowi w momencie doręczania przesyłki pobraniowej.
Dostawa:
1. Produkty zamówione w sklepie internetowym AGRO-KRAFT można odebrać w miejscu prowadzenia działalności pod adresem: ul.Doktora Perzyny 96 26-700 Zwoleń
2. Przewidywany czas oczekiwania na zamówienie jest łącznym czasem realizacji zamówienia.
3. W przypadku dostępności zamawianych części w AGRO-KRAFT czas oczekiwania na złożone zamówienie wynosi do 72 godzin. W innym przypadku czas oczekiwania będzie ustalony z Klientem po weyfikacji dostepności zamawianych częsci przez pracownika.
4. Doręczenie zamówienie następuje w najbliższym możliwym terminie zgodnie z procedurą kompletowania zamówienia.
5. Koszty kompletacji zamówienia wynosi 0 zł.

 
Zmiany oferty:
1.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego AGRO-KRAFT, wprowadzania nowych produktów oraz wycofania z oferty produktów dotychczas w niej zamieszczonych, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bez wcześniejszego powiadomienia o tym na stronie AGROKRAFT , przy czym zamówienia złożone przed dokonaniem zmian będą realizowane na warunkach obowiązujących przed zmianą.

 
Odbiór przesyłki przez Klienta:
1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie, spowodowane podaniem przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu dostawy.
2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki lub nieodebranie przesyłki z powodu nieobecności Klienta w miejscu dostarczenia przesyłki. W takim przypadku koszty ponownej obsługi zamówienia oraz koszty ponownej przesyłki pokrywa Klient.
Gwarancje, reklamacje i zwroty:
1. Produkty oferowane w sklepie AGRO-KRAFT są produktami nowymi i są objęte gwarancją.
2. W przypadku reklamacji Klient proszony jest o kontakt z AGRO-KRAFT drogą telefoniczną pod numerem 48 676 4922 lub elektroniczną na adres sklep@krawiec.com.pl.Podstawą ubiegania się o wszczęcie procedury reklamacyjnej jest dokument potwierdzający jego zakup, czyli paragon lub faktura VAT, dostarczony razem zamówieniem.
3. Pracownicy Działu Reklamacji Sprzedawcy po otrzymaniu reklamacji niezwłocznie kontaktują się z Klientem i informują o procedurze reklamacyjnej.
4. Sprzedawca udziela pisemnej odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od daty jej wpłynięcia.
5. W przypadku reklamacji jakościowej lub stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem, Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany towar na swój koszt, pod wskazany przez Sprzedawcę adres.
6. W przypadku uznania reklamacji jakościowej lub stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem, wymiana jest dokonywana zgodnie z dostępnością produktu w magazynie Sprzedawcy. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej przez Klienta ceny towaru, który nie uległ wymianie.
7. W przypadku uznania reklamacji ilościowej, Sprzedawca przesyła Klientowi brakujący towar, a w przypadku jego niedostępności w magazynie Sprzedawcy, dokonuje zwrotu gotówki stanowiącej równowartość tego towaru.
8. W przypadku stwierdzenia przez Klienta niekompletności lub niezgodności zamówienia Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę telefonicznie o zaistniałej sytuacji, a następnie zamówione produkty odesłać na swój koszt. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany produktów zgodnie ze stanem ich dostępności. Brak możliwości realizacji skorygowanego zamówienia powoduje zwrot równowartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia, że błędy w realizacji zamówienia wystąpiły z winy Sprzedawcy, zwracane są również koszty dostawy zamówienia.
9. Każdy Klient ma prawo do odstąpienia od transakcji bez podawania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, liczonym od dnia wydania produktu. Następnie, przedmiot transakcji powinien zostać niezwłocznie zwrócony, nie później niż w terminie 14 dni. Terminowe odstąpienie od umowy powoduje uznanie umowy za niezawartą, co oznacza zwolnienie Klienta ze związanych z umową zobowiązań.
10. Prawa zwrotu nie posiadają:
produkty, które są uszkodzone mechanicznie przez Klienta,
produkty, których oryginalne opakowanie zostało przez Klienta zagubione lub zniszczone,
produkty, które są niekompletne w wyniku działań Klienta,
produkty odsyłane bez oryginalnego dowodu zakupu.
 
Polityka bezpieczeństwa:
1. Dokonanie zakupów w Sklepie Internetowym wymaga podania przez Klienta informacji kontaktowych (np. telefon, adres e-mail) oraz informacji niezbędnych do wystawienia faktury.
2. Sprzedawca w ramach prowadzonej działalności uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych Klientów, z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa danych określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) z późn. zm.
3. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przetwarzanie swojego adresu e - mail przez sklep oraz na przetwarzanie przez AGRO-KRAFT (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997).
4. Powierzone przez Klienta dane osobowe są przechowywane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania określone przepisami prawa.
5. Sprzedawca nie udostępnia danych osobowych Klientów podmiotom zewnętrznym.
6. Adres poczty elektronicznej, podany przez Klienta przy składaniu zamówienia, będzie wykorzystywany przez Sprzedawcę jedynie w celu informowania o statusie zamówienia lub nowościach i promocjach.

 
Postanowienia końcowe:
1. Klienci dokonujący zakupu w sklepie AGRO-KRAFT wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez 'AGRO-KRAFT”S.C. znajdującą się pod adresem  ul.Doktora Perzyny 96 26-700 Zwoleń w celu sprawdzenia poziomu satysfakcji z zakupów dokonywanych w tym sklepie.
2. Adres mailowy Klienta podany przy składaniu zamówienia będzie wykorzystywany przez Sprzedawcę w celu informowania o statusie zamówienia, nowościach i promocjach w sklepie AGRO-KRAFT i nie są udostępniane podmiotom zewnętrznym.
3. Kwestie nieuregulowane niniejszym regulaminem podlegają przepisom kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000r (Dz. U. nr 22 poz. 271).
Zasady reklamacji:
W przypadku towarów, na które producent udzielił gwarancji, Klient ma do wyboru dwa sposoby reklamowania niezgodności zakupionego towaru z umową:
Możliwość reklamowania towaru u Sprzedawcy – w takim przypadku reklamację należy zgłosić pisemnie i przesłać ją  drogą elektroniczną na adres sklep@krawiec.com.pl lub pocztą na adres: Agro-Kraft s.c.ul.Doktora Perzyny 96 26-700 Zwoleń .
Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest potwierdzenie zakupu towaru od Sprzedawcy (paragon / faktura VAT).
Pracownicy Działu Reklamacji Sprzedawcy po otrzymaniu reklamacji niezwłocznie kontaktują się z Klientem i informują o procedurze reklamacyjnej.
Sprzedawca udziela pisemnej odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od daty jej wpłynięcia.
W przypadku reklamacji jakościowej lub stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem, Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany towar na swój koszt, pod wskazany przez Sprzedawcę.
W przypadku uznania reklamacji jakościowej lub stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem, wymiana jest dokonywana zgodnie z dostępnością produktu w magazynie Sprzedawcy. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej przez Klienta ceny towaru, który nie uległ wymianie.
W przypadku uznania reklamacji ilościowej, Sprzedawca przesyła Klientowi brakujący towar, a w przypadku jego niedostępności w magazynie Sprzedawcy, dokonuje zwrotu gotówki stanowiącej równowartość tego towaru.

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl